Lejojini klientët tuaj të kontaktojnë agjentët e mbështetjes së klientit përmes SMS, WhatsApp ose email.

MBËSHTETJA E KLIENTIT NË KANALET E SHUMËFISHTA TË KOMUNIKIMIT

Klientët e sotëm preferojnë një qasje individuale dhe presin që kërkesat e tyre të zgjidhen shpejt dhe me efikasitet. Mbështetja klasike e klientit telefonik lejon akses individual, por shpesh kërkon një pritje të gjatë në radhë. Aplikacionet Chatbot, SMS dhe Messaging ofrojnë më të mirën e të dy botëve – komunikim individual pa pritur në radhë.

Duke përdorur këto kanale komunikimi ju kurseni burime dhe u ofroni klientëve mbështetje të thjeshtë dhe efektive. Sigurisht, kjo nuk do të thotë që ju duhet të hiqni dorë fare nga komunikimi telefonik – ai mund të jetë ende pjesë e mbështetjes suaj të klientit me shumë kanale.

Ofrojini klientëve tuaj një shumëllojshmëri opsionesh kontakti.

NA KONTAKTONI

MBËSHTETJE EFIKASE E KLIENTIT

Të dhënat e përdoruesit dhe historia e bisedave në të gjitha kanalet të kombinuara në një vend.

Të kesh të gjitha informacionet e përdoruesit në një vend do ta bëjë më të lehtë për ty komunikimin me përdoruesit, edhe kur bëhet fjalë për ankesa.

Duke përdorur chatbots, ju jeni në dispozicion të përdoruesve në çdo kohë, kudo.

Nëse chatbot nuk mund ta ndihmojë përdoruesin, ekziston gjithmonë një opsion rezervë për të marrë komunikimin nga agjenti i mbështetjes së klientit.

Gjithnjë e më shumë kompani sot po përdorin chatbot, rrjete sociale dhe aplikacione mesazhesh për të komunikuar me klientët.

Përdoruesit e sotëm zgjedhin me kujdes se cilin kanal të përdorin për të dërguar pyetje dhe ankesa. Ata zakonisht zgjedhin chat, për shkak të komoditetit dhe shpejtësisë së tij.

NGA MULTICHANNEL TEK OMNICHANNEL

Mundësimi i klientëve tuaj për të komunikuar pa probleme në të gjitha kanalet do ta çojë mbështetjen tuaj për klientët në nivelin tjetër.

Qasja në shumëkanal i lejon punonjësit tuaj të vazhdojnë me klientët në të gjitha kanalet. Pavarësisht nëse bëhet fjalë për një telefonatë, mesazh me tekst ose aplikacion për mesazhe – gjithmonë do ta dini se çfarë duan përdoruesit.

Çdo fazë e udhëtimit të përdoruesit kërkon një qasje të ndryshme. Mbështetja e klientit Omnichannel ju lejon të përmbushni kërkesat e klientëve në të gjitha fazat dhe në të gjitha kanalet që ata përdorin.

SISTEMI I MBËSHTETJES I CENTRALIZUAR

Zgjeroni sistemin tuaj CRM, biletat ose dyqanet në internet me zgjidhjen tonë të mbështetjes së klientit Omnichannel.

Përdorimi i kanaleve të reja të komunikimit do të arrijë grupe të reja përdoruesish dhe do të rrisë kënaqësinë e përdoruesve ekzistues.

Analiza e Performancës ju ndihmon të optimizoni efikasitetin e ekipit tuaj mbështetës.

Ndiqni ndërveprimet në të gjitha kanalet dhe zvogëloni humbjen e panevojshme të kohës për të siguruar që klientët tuaj të kenë një mbështetje më të mirë dhe më efikase.

Lejoni punonjësit tuaj të ofrojnë mbështetjen më të mirë të klientit në kanalet më të njohura të komunikimit të ditëve të sotme.

KONTAKT