Rritni besnikërinë e klientëve tuaj përmes dialogut të personalizuar përmes kanaleve celulare

MARKETING PËRMES DIALOGUT ME KLIENTËT NË KANALET CELULARE

Oferta të personalizuara dhe një marrëdhënie aktive – kjo është ajo që klientët tuaj duhet të ndihen të vlerësuar. Kanalet e komunikimit si SMS, WhatsApp, Viber dhe Facebook Messenger ju lejojnë të ushqeni marrëdhëniet dhe të gjurmoni udhëtimin e përdoruesve përmes dialogut. Për shkak se të gjithë i përdorin ato sot dhe në baza ditore, ata kanë një shkallë të lartë të hapjes së mesazheve dhe një shkallë të lartë përgjigjeje.

Marketingu dialogu ose marketingu bisedor është një formë e komunikimit dhe ndërveprimit të drejtpërdrejtë me klientët për të arritur qëllimet e marketingut. Do t’ju ndihmojë të personalizoni ofertën tuaj dhe do t’ju mundësojë të njihni më mirë klientët tuaj duke monitoruar reagimet e tyre dhe sjelljen e konsumatorëve.

Zgjeroni aftësitë e sistemit tuaj CRM për të arritur performancë më të mirë të fushatës duke përdorur Dialogun e Marketingut.

KONTAKT

SI TË PËRDORNI MARKETINGUN E BISEDAVE

Festat dhe ditët e veçanta të vitit janë një mundësi ideale për të nisur një dialog.

Festat si Krishtlindjet dhe Pashkët janë një mundësi e shkëlqyer për të marrë kontakt të drejtpërdrejtë me klientët tuaj ose për të promovuar ofertën tuaj speciale.

Me mesazhe të personalizuara pas blerjes, ju do t’u bëni të ditur klientëve tuaj se kujdeseni për nevojat e tyre individuale.

Kodet për zbritje ose rekomandime produktesh në përputhje me interesat personale të klientëve garantojnë normën më të lartë të konvertimit.

Në mënyrë që të angazhoheni në dialog me klientët, ju duhet të thjeshtoni aftësinë për t’iu përgjigjur fushatave tuaja.

Me përgjigjet bindëse të paracaktuara dhe thirrjet për veprim, aplikacionet e mesazheve kanë parakushtet më të mira për marketing të suksesshëm në dialog.

Dialogu i Marketingut i referohet të gjitha aktiviteteve të marketingut që promovojnë një marrëdhënie ndërvepruese midis kompanive dhe klientëve.

Fushatat e shkurtra dhe koncize rrisin shanset tuaja për rishitje.

Rritni ndërgjegjësimin për markën tuaj me fushata marketingu krijuese që ftojnë ndërveprim.

 

 

Konsumatorët ndihen të vlerësuar kur biseda me ta u përshtatet interesave të tyre.

Krijoni personalitete të klientëve për të arritur automatikisht te klientët tuaj me oferta të personalizuara.

Integrimi CRM

Platforma jonë e mesazheve Omnichannel është zhvilluar për t’u integruar shumë lehtë në sistemet ekzistuese CRM.

Monitorimi i performancës

Të gjitha fushatat gjurmohen që nga momenti i dërgimit deri te konvertimi, në mënyrë që suksesi i tyre të matet me saktësi.

Omnichannel

Thjesht duke komunikuar në të gjitha kanalet celulare, ju mund të arrini klientët kudo që të jenë.

Marketingu i dialogut përmes kanaleve celulare forcon marrëdhënien tuaj me klientët dhe krijon besim afatgjatë.

Konsultohuni me ne