LAJME

Përparësitë e biznesit tuaj duke përdorur Viber Business

Përfitimet për biznesin tuaj që zotëron një llogari Viber për Biznes variojnë nga ulja e kostove të mesazheve dhe rritja e audiencës tuaj deri te përmirësimi i normave të konvertimit – vetëm për të përmendur disa. Nëse po pyesni se çfarë tjetër mund t’ju ndihmojë një llogari biznesi Viber, vazhdoni të lexoni.

Kalo te:

  • Hyrje në përdorimin e Viber për biznes
  • Viber Business Messages
  • Përdorimi i një chatbot në një aplikacion Viber
  • Merrni ngjitëset tuaja të personalizuara
  • Përfundim – përfitimet kryesore të Viber për biznesin

4 Përfitimet kryesore të përdorimit të Viber për Biznes

Me mbi një miliard përdorues unikë në mbarë botën, Viber po pretendon me të drejtë vendin e tij si një nga aplikacionet më të njohura të mesazheve në mesin e përdoruesve.

Edhe pse bota e mundësive që Viber hapet për komunikimin e biznesit shpesh anashkalohet, si partner i Viber-it, mund t’ju themi se përfitimet janë pothuajse të pafundme.

Fakti është se me mbi një miliard përdorues unikë në mbarë botën, shanset janë që klientët tuaj aktualë, si dhe shumë klientë të mundshëm, të përdorin Viber në baza ditore. Pra, pse të mos përdorni bazën ekzistuese të përdoruesve për të arritur klientët drejtpërdrejt dhe në mënyrë efikase?

Ajo që e bën Viber një mënyrë jashtëzakonisht efektive të komunikimit është fakti se është një nga mënyrat më personale për të arritur audiencën tuaj. Me këtë në mendje, ne do të kalojmë në shpjegimin e mëtejshëm të disa rasteve të përdorimit të të pasurit një llogari Viber Business:

1. Viber Business Messages

Bollëku i opsioneve është një nga avantazhet kryesore të Viber. Kjo ju lejon të dërgoni deri në 1000 karaktere, si dhe media të pasura si fotografi, zë ose video.

E gjithë kjo mund të bëhet përmes komunikimit të njëanshëm, të dyanshëm si dhe seancave.

  • Mesazhimi njëkahësh – biseda rrjedh në një drejtim, nga bizneset te klientët e tyre. Është perfekt për bizneset që dërgojnë oferta promocionale, konfirmime dhe njoftime pagesash, përditësime për dërgesat, konfirmime fluturimi etj.
  • Mesazhimi i dyanshëm – mundësoni klientët tuaj t’u përgjigjen mesazheve tuaja. Ndërtoni marrëdhënie me klientët dhe ndërveproni lehtësisht me drejtuesit në kohë reale. Është e mrekullueshme kur biznesi juaj pret përgjigje nga klienti, p.sh. mbështetje për klientët, sondazhe, përgjigje në pyetje.
  • Sesionet – një mënyrë komunikimi e inicuar nga klienti, ndryshe nga njëkahëshe dhe dykahëshe ku biznesi fillon bisedën. Pasi të fillohet, një seancë mund të zgjasë vetëm brenda një afati kohor të përcaktuar.

Pra, sa saktësisht janë të dobishme këto mesazhe?

Personalizimi dhe targetimi efektiv = konvertime

Fitoni besimin e përdoruesve të Viber – ka më shumë gjasa që ata të përfshihen në një bisedë me një kontakt që e njohin dhe i besojnë.

Lëreni markën tuaj të njihet lehtësisht duke ngarkuar logon tuaj në profilin tuaj të Viber Business. Ju gjithashtu mund të përdorni Viber Business Messages për të nisur një bisedë bindëse – inkurajoni përdoruesin të përfshihet me mesazhin duke shtuar një buton thirrjeje për veprim në fund të mesazhit. Bëjini përdoruesit të vizitojnë faqen tuaj të internetit ose të shfaqin numrin tuaj për t’i bërë ata të fillojnë një telefonatë!

Një nga përfitimet e dobishme të Viber Business Messages është se ai vjen me informacione për dërgimin e suksesshëm të mesazhit, si dhe kush e ka parë mesazhin tuaj dhe është angazhuar me të duke klikuar butonin CTA.

Këto statistika janë të rëndësishme pasi ju japin një pasqyrë të reagimit të audiencës tuaj ndaj një mesazhi të caktuar. Mund të mësoni se si rezonoi me ta dhe çfarë mund të bëni për të përmirësuar komunikimin e mëtejshëm që do të përmirësojë angazhimin e përdoruesit.

Ju gjithashtu mund të përdorni Viber Business Messages për të dërguar mesazhe shumë efikase dhe të synuara vetëm për përdoruesit e përzgjedhur ose t’i bëni ata të kontaktojnë fillimisht me biznesin tuaj.

Sigurimi i dorëzimit të mesazhit dhe kontrollit të kostos

Me Viber, mund të jeni të sigurt që mesazhet tuaja do të arrijnë audiencën e synuar pasi ju lejon të arrini një normë afro 100% të dërgimit të mesazheve.

Po pyesni veten si është e mundur?

Epo, nëse ka një kontakt i cili, për çfarëdo arsyeje (probleme me lidhjen ose nuk ka aplikacionin), nuk mund të marrë një mesazh Viber, mesazhi do të shkurtohet dhe do të dërgohet si SMS (shiko imazhin e shembullit tonë më lart) .

Kontrolli i kostos i referohet pagesës vetëm për mesazhet e dërguara Viber, jo të gjitha mesazhet e dërguara. Do të thotë, ju paguani vetëm për mesazhet që arrijnë me sukses destinacionin e synuar.

Jeni të kënaqur nga përfitimet që ofron Viber, por nuk jeni të sigurt se ku të filloni – na tregoni dhe ne do t’ju ndihmojmë! Për t’ju ndihmuar të imagjinoni llogarinë tuaj të biznesit Viber, ne krijuam një miniaplikacion të personalizueshëm që mund ta provoni këtu.

Nëse nuk jeni ende të bindur, le të shohim se çfarë do të ndodhë më pas.

2. Përdorimi i një chatbot në një aplikacion Viber

Chatbotët e Viber-it janë një sistem i automatizuar bisedash që i ndihmon përdoruesit tuaj të marrin informacione në çast. Rastet e përdorimit janë të gjera – mund t’i bëni chatbot-et të dërgojnë përditësime për klientët e abonuar, ta përdorin atë për të automatizuar shërbimin ndaj klientit ose për t’u mundësuar klientëve të blejnë nga ju.

Nëse po mendoni të organizoni lojëra shpërblyese ose programe besnikërie përmes Viber Chatbot – mund ta bëni edhe këtë!

A keni dëgjuar për inovacionin chatbot të MRKVA që ne kemi ndihmuar në krijimin? Nëse jo, na lejoni t’ju përditësojmë.

Imagjinoni chatbot-in Viber të Mrkva-s si një super-chatbot – ai kombinon disa nga përdorimet më të njohura të chatbot-it dhe shërben si një agjent porosie i disponueshëm menjëherë. Pra, përdoruesit mund të hyjnë në chatbot në çdo kohë, pa pritur që dikush të marrë telefonin dhe duke ndjekur udhëzimet e tij, të bëjë një porosi ose të bëjë pyetje. A nuk është efikas për të dy – MRKVA dhe përdoruesit e tyre? Ne sigurisht mendojmë kështu!

Një veçori tjetër e dobishme e Viber chatbot është se ju mund t’i lejoni përdoruesit të votojnë. Kjo eliminon koston e dërgimit të SMS për përdoruesit fundorë, gjë që inkurajon shumicën e tyre të marrin pjesë në procesin e votimit.

Ne e dimë që do të pajtoheni: rritja e angazhimit së bashku me kursimin e parave të konsumatorëve është me të vërtetë një avantazh!

Rastet e përdorimit të Viber Chatbot nuk ndalen këtu – ju gjithashtu mund të ofroni mbështetje për klientët përmes Viber. Agjentët tuaj mund të bisedojnë me përdoruesit përmes Viber, gjë që u lejon atyre t’u përgjigjen pyetjeve dhe të zgjidhin problemet në çast.

Për miqtë tanë llafazan bot, as qielli nuk është kufiri. Kur bënim një chatbot për Skopsko, ne kombinuam chatbot Viber me chatbot në kanale të tjera – SMS, FB Messenger dhe uebsajtin e tyre. Kjo mundësoi që loja Skopsko Prize të ishte e disponueshme për pothuajse çdo përdorues, gjë që, në këmbim, rezultoi në përqindje më të lartë pjesëmarrjeje. Sa i përket chatbot-it Viber – mirë, rrjedha e tij e thjeshtë dhe intuitive e bisedës inkurajon pjesëmarrjen e përdoruesve + dërgimi i mesazheve është falas, gjithçka që u nevojitet përdoruesve janë të dhënat celulare!

Ka plot raste të tjera të aplikimit chatbot në Viber për aspekte të ndryshme të biznesit tuaj – Shitjet, rezervimet dhe takimet, rekomandimet e produkteve ose reklamat. Do të ishim të lumtur t’ju ndihmojmë të zbuloni mënyra të reja të zbatimit të chatbot-it brenda biznesit tuaj, pasi ne kemi ndihmuar shumë biznese më parë.

3. Merrni stickers-at tuaja të personalizuara

Komunikimi i biznesit përmes Viber nuk duhet domosdoshmërisht të jetë plotësisht formal – ju lejohet të argëtoheni pak kur dërgoni mesazhe.

Gjallërojeni bisedën me audiencën tuaj dhe bëjeni atë një përvojë emocionuese për përdoruesit. Mund ta përmirësoni bisedën duke përdorur emoticon, GIF dhe stickers. Dhe kjo është diçka për të cilën mund t’ju ndihmojmë – krijoni paketat tuaja me stickers në Viber dhe kjo do t’ju veçojë nga konkurrenca!

Stickers-at nuk shërbejnë vetëm për argëtim, por edhe si një mjet i shkëlqyer reklamimi.

Nuk jam i sigurt pse? Mendoni për këtë kështu: kushdo që përdor stickersat tuaj dhe ua dërgon miqve ose familjes së tij bëhet menjëherë ambasadori i markës suaj. Ato ndihmojnë markën tuaj të pozicionohet në mendjet e përdoruesve të të tjerëve dhe kështu ndihmojnë në rritjen e ndërgjegjësimit për markën. Diçka si fjala e gojës, vetëm përmes Viber.

Për më tepër, nëse klientët tuaj shkarkojnë stickersat tuaj, ata automatikisht do të abonohen në chatbot-in tuaj ose do t’i bashkohen komunitetit tuaj Viber – në varësi të cilës paketë ngjitëseje zgjidhni si më të përshtatshme për nevojat e biznesit tuaj.

Jemi kthyer në Mrkva edhe një herë – shijoni chatbot-in e shijshëm dhe ngjitësit që ekipi ynë kishte bërë:

Përdorni stickers për të rritur një audiencë më të madhe, të cilat më pas mund t’i përdorni për të dërguar oferta të reja, oferta premium dhe shumë më tepër. Çfarë mënyrë e mrekullueshme dhe e lehtë për të rritur audiencën tuaj, apo jo?

4. Zgjidhjet e reklamimit në Viber

Ne e kemi përmendur reklamën disa herë tashmë, kështu që ju e dini se stickersat e personalizuar janë një nga zgjidhjet reklamuese për biznesin tuaj.

Por, ajo që ndoshta nuk e dinit është se Viber ofron vendosje reklamash në të dy versionet, celular dhe desktop.

Reklamat nuk janë ndërhyrëse dhe mund të shfaqen në një sërë formatesh – vendase, ekrani dhe video.

Kjo do të thotë që ju mund të zgjidhni se ku dëshironi që klientët tuaj të shohin reklamat tuaja. Për celularin, vendosjet e reklamave ndryshojnë nga:

  • Viber Chats – shfaqni reklamat tuaja në ekranin më të shikueshëm në Viber, midis të gjitha bisedave të përdoruesit tuaj
  • Viber Call – reklamat e shfaqura në seksionin e telefonatave dhe kontakteve
  • Viber More – zgjeroni dukshmërinë e reklamave për përdoruesit që po vizitojnë dyqanin e afisheve ose ndonjë nga opsionet e cilësimeve
  • Viber Post-call – shfaq një reklamë pasi përdoruesi të përfundojë një telefonatë
  • Viber Explore – përdorni opsionin e eksplorimit të përmbajtjes së Vibers dhe shfaqni reklamat tuaja mes përmbajtjes së markës premium që përdoruesit e duan

Siç e kemi përmendur, përveç reklamave në celular, Viber ofron edhe reklama në desktop përmes një vendosjeje të vetme reklame në këndin e poshtëm majtas të aplikacionit ose një video 30 sekondash të pa kapërcyeshme që transmeton mesazhin tuaj.

Reklamat video na sjellin reklamat me performancën më të mirë sipas mesatares 1,71% CTR dhe shikueshmërisë 90%. Ndërsa për celularët, Viber Chats sjell mesataren më të lartë të CTR prej 1,90%, e cila po rezulton të jetë vendosja më e mirë e reklamave për një biznes.

Le të përfundojmë – ju DUHET Viber-i për biznesin tuaj

Ende nuk jeni të sigurt për të gjitha përfitimet e Viber?

Le të përmbledhim vetëm disa raste përdorimi që kemi përmendur:

  • Mund të dërgoni mesazhe me deri në 1000 karaktere, duke përfshirë media të pasura dhe butona thirrje për veprim.
  • Nëse merrni parasysh koston për mesazh, është kanali më i lirë.
  • Paguani vetëm për mesazhet e dërguara dhe keni opsionin e kthimit të SMS si rezervë.
  • Keni nevojë për të? Viber Chatbots mund ta bëjë këtë – përdorni chatbot për t’ju ndihmuar të menaxhoni votimin, porositë brenda aplikacionit, shërbimin ndaj klientit ose organizimin e lojërave shpërblyese
  • Personalizojeni markën tuaj nëpërmjet ngjitësve të personalizuar që inkurajojnë përdoruesit të angazhohen dhe promovojnë markën tuaj në të njëjtën kohë
  • Jepini reklamave tuaja një nxitje përmes zgjidhjeve të vendosjes së reklamave në Viber

A ju pëlqen ideja për të pasur biznesin tuaj në Viber, por keni nevojë për pak ndihmë për ta realizuar atë? Mos u shqetësoni, ne ju kemi!

Lëreni NTH t’ju ndihmojë në drejtimin e fushatave tuaja të pasura të mesazheve në Viber.

Na lejoni të trajtojmë dokumentet dhe të përpunojmë detajet me Viber për ju – në fund të fundit, ne jemi partnerë të Viber, ju kujtohet?

Jeni të interesuar të krijoni një llogari Viber Business?

Ne jemi të lumtur t’i përgjigjemi çdo pyetjeje ose futuni në detaje specifike (si çmimi, kushtet, etj.)

Interessiert an der Zusammenarbeit?

Kontakt

LAJME