LAJME
SMS 2-kahëshe -Raste të përdorimit dhe përfitime
11.04.2022.
SMS është kanali më efikas i komunikimit për dërgimin e informacionit te marrësi, qoftë klient, partner apo koleg. Për shkak se ato janë të shkurtra dhe të drejtpërdrejta, mesazhet SMS kanë normat më të larta të hapjes nga të gjitha kanalet e komunikimit.
Edhe pse shumica e shërbimeve SMS të përdorura për komunikimin e biznesit janë njëkahëshe, ka raste kur ju duhet të merrni një lloj reagimi nga marrësi juaj dhe këtu hyn SMS 2-kahëshe. Në këtë blog, ne do të mbuloni se çfarë është SMS 2-kahëshe, si funksionon dhe ku mund të përdoret në mënyrë më efektive.
Çfarë është SMS 2-kahëshe ?
Ndryshe nga një shërbim tradicional i mesazheve SMS për biznesin, i cili është njëkahësh, SMS me dy drejtime ju lejon të dërgoni një mesazh SMS dhe të merrni një përgjigje. Kjo mund të bëhet nëpërmjet një platforme mesazhesh të bazuar në ueb ose API duke përdorur një numër virtual të dedikuar ose kod të shkurtër.
Si funksionon SMS 2-kahëshe?
Së pari, ju duhet një numër virtual për vendin në të cilin dëshironi të krijoni një shërbim SMS 2-kahëshe për biznesin tuaj. Ekzistojnë 2 lloje numrash virtualë: numra të gjatë që zakonisht përdoren për thirrje (p.sh. +12 345 6789) dhe numra të shkurtër (ose kode të shkurtra) që përdoren në komunikimin SMS (si 1234).
Një kod i shkurtër përdoret për komunikim SMS dykahësh – ai bëhet ID-ja juaj e dërguesit nga e cila mund të filloni komunikimin me një marrës përmes SMS dhe të cilit mund të merrni një përgjigje prej tyre.
Shembujt më të zakonshëm të komunikimit me dy drejtime
Rezervime & konfirmime
Në të gjitha industritë, klientët humbasin mesatarisht 10-15% të takimeve të tyre të rezervuara, duke u kushtuar kompanive një sasi të konsiderueshme të fitimeve të tyre. Duke marrë parasysh këtë, mund të thotë shumë për t’u dërguar një kujtesë takimi klientëve në mënyrë që ata ta konfirmojnë atë. Kjo bëhet lehtësisht duke përdorur SMS 2-kahëshe.
Dërgesat & porositë
Ndjekja e paketave dhe konfirmimi i mbërritjes së tyre mund të ndihmojë në uljen e numrit të paketave të padorëzuara. Kjo përmirëson kënaqësinë e klientëve sepse ata njoftohen për dërgesat në kohë, por gjithashtu kursen buxhetin tuaj, pasi eliminon kostot e panevojshme të cilat përndryshe do të përdoreshin për trajtimin e paketave të padorëzuara.
Promovimet
SMS me dy drejtime është ideale për t’u përdorur në fushata promovuese. Për shembull, klientët mund të fillojnë të ndërveprojnë me ekipin tuaj të shitjeve duke dërguar një mesazh të thjeshtë me tekst. Në këtë mënyrë ju mund të mblidhni kontakte të reja për aktivitete të mëtejshme shitjesh dhe marketingu.
Komentet e klientit
Duke dërguar një SMS me një URL të shkurtuar, ju mund t’u dërgoni menjëherë anketa klientëve tuaj dhe t’i dizajnoni ato në mënyrë dinamike. Marrja e komenteve të vlefshme mund të thotë shumë, duke pasur parasysh se do të përmirësojë shërbimet tuaja, marrëdhëniet tuaja me klientët dhe do të sigurojë të dhëna të sakta.
Përfitimet kryesore të SMS 2-kahëshe
1.Rritja e angazhimit të përgjithshëm dhe të ardhurave
Tarifat e hapjes së SMS janë gjithmonë mbi 90%, dhe shumica e mesazheve SMS lexohen brenda 3 sekondave. Tarifat e hapjes së SMS janë dukshëm më të larta se mesazhet me email. Për shkak të kësaj, ka një shans më të lartë që përdoruesit të bëjnë një blerje kur përdoren në një fushatë promovuese. Gjithashtu, ju mund të personalizoni mesazhet tuaja bazuar në vendndodhjen, demografinë ose blerjet e mëparshme nga përdoruesit.
2.Kurseni buxhetin tuaj të komunikimit
Krahasuar me llojet e tjera të marketingut, fushatat SMS janë me kosto efektive. Kjo është e mirë si për përdoruesit ashtu edhe për kompanitë, pasi ju u ofroni përdoruesve të flasin me ju për një tarifë të ulët ose falas. Prandaj kompanitë nuk duhet të investojnë një pjesë të madhe të buxhetit të tyre për mjete shtesë komunikimi. Për shkak se është me kosto efektive, ky lloj komunikimi është i përshtatshëm për bizneset e vogla pasi ato nuk kanë një buxhet të madh kur fillojnë.
3.Merrni komente për të përmirësuar ofertat tuaja
Feedback-u është një faktor vendimtar i rritjes dhe zhvillimit për çdo lloj biznesi dhe SMS 2-kahëshe është një mënyrë e thjeshtë për ta marrë atë.
Për shembull, pasi një klient merr produktin e tij, ai merr një mesazh SMS me tekst të tillë si: “Si do ta vlerësonit shërbimin tonë nga 1-10?” Duhen vetëm disa sekonda për t’u përgjigjur dhe gjithashtu rrit shanset e përdoruesve për t’u përfshirë me mesazhin.
4.Analizoni sjelljen e përdoruesit dhe pasuroni bazën e të dhënave të klientit
SMS 2-kahëshe mund të integrohet me sisteme si CRM (Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin) dhe CDP (Platforma e të Dhënave të Klientit). Ato ju ndihmojnë në analizimin e mëtejshëm të përdoruesve dhe klientëve tuaj. Duke përdorur këto, ju mund të personalizoni mesazhet dhe të planifikoni dërgimin sipas të dhënave që merrni.
Si të përdorni SMS 2-kahëshe në mënyrë efikase
Informacioni dhe besimi është i rëndësishëm
Marrja e informacionit dhe pëlqimit nga përdoruesit, në mënyrë që t’u dërgoni atyre mesazhe në radhë të parë nuk është një detyrë e lehtë. Askush nuk dëshiron spam në telefonat e tij privatë, kështu që mesazhet SMS duhet të përmbajnë informacione përkatëse. Nëse jepni informacion të saktë dhe i mbani mesazhet tuaja të shkurtra dhe të qarta, përdoruesit tuaj do të komunikojnë përsëri.
Çdo mesazh SMS që dërgoni është ose një shans për të ndërtuar një marrëdhënie të qëndrueshme me përdoruesit tuaj ose një shans për të humbur besimin. Të dhënat personale përdoren për personalizimin e mesazheve dhe përmirësimin e përvojës së përgjithshme të përdoruesit. Nuk duhet patjetër të përdoret për dërgimin e mesazheve me shumicë që nuk përmbajnë fare karakter.
Mbajeni bisedën aktive
Pas pikës fillestare të pëlqimit dhe përdoruesve që marrin mesazhin tuaj, hapi tjetër është të vazhdoni bisedën nëse ata janë përgjigjur. Edhe nëse është një shënim i thjeshtë falënderimi, mund të thotë shumë nëse është i personalizuar sepse krijon besim. Nëse vazhdoni bisedat me përdoruesit, mund të mblidhni gjithashtu të dhëna të rëndësishme. Kryesisht për preferencat e tyre dhe përdorin ato të dhëna për të kuptuar më mirë sjelljen, historinë ose qëllimin e tyre në të ardhmen.
Krijoni dhe përditësoni bazën e të dhënave tuaja
Për të qenë efikas kur inkorporoni SMS 2-kahëshe në biznesin tuaj, një nga faktorët më të rëndësishëm është të mbani gjurmët e bazës së të dhënave tuaja. Me një bazë të dhënash kontaktesh që është gjithmonë e përditësuar, ju gjithashtu mund të ulni kostot e SMS dhe të arrini kontaktet më saktë.
Përfundim – Pse të përdorni SMS 2-kahëshe në komunikimin e biznesit
SMS 2-kahëshe është padyshim një nga mënyrat më të mira për t’i mbajtur përdoruesit tuaj të lumtur dhe të përfshirë në komunikim. Përfitimet dhe efikasiteti i tij janë arsyeja pse shumë biznese shpenzojnë buxhetet e tyre për këtë lloj komunikimi. Teknologjia që qëndron pas mesazheve përditësohet vazhdimisht dhe gjëra të reja po vijnë në treg.
Mësoni më shumë se si biznesi juaj mund të përdorë SMS këtu.