LAJME
Reklamimi në Viber: Mënyrat më krijuese për të rritur audiencën tuaj
16.08.2022.
Përmbajtja:
- ÇFARË janë zgjidhjet e reklamimit të Viber?
- SI mund të ndihmojë Reklamimi “Viber Mobile” të rritet biznesi juaj?
- KU të vendosni reklamat tuaja në Viber?
- Po në lidhje me Stickers Viber?
- Le të përmbledhim: PSE duhet të provoni “Viber Advertising”?
Së fundmi, ne kemi ndarë me ju 4 mënyra efektive se si të përdorni Viber për biznes. Megjithatë, çfarë mund të bëni nëse jeni vetëm në procesin e zhvillimit të bazës së të dhënave tuaja të klientëve? Dhe ndoshta dëshironi të kombinoni Viber Business Messaging me mundësinë për të rritur listën e abonentëve tuaj dhe për të zhvilluar kreativitetin e biznesit tuaj?
Nëse po, vazhdoni të lexoni! Viber bëri një zgjidhje për të rritur numrin e abonentëve tuaj, shikueshmërinë e markës suaj dhe CTR në një mënyrë origjinale dhe argëtuese.
Dhe, si një partner zyrtar global i Viber, ne do të ndajmë me ju disa sekrete se si është bërë saktësisht kjo.
Cilat janë zgjidhjet e reklamimit të Viber?
Viber është një aplikacion mesazhesh që përdoret çdo ditë nga miliarda përdorues në 190 vende. Kjo është vetë arsyeja pse Viber mund të përdoret si platformë globale për promovimin e biznesit tuaj dhe angazhimin me abonentë dhe ndjekës të rinj. Për të krijuar një pamje më të qartë të efikasitetit në komunikimin që ofron Viber, le t’i konvertojmë fjalët në numra:
Çfarë ndodh në Viber në 60 sekonda?
Pse është kjo e rëndësishme?
Viber ju lejon të promovoni biznesin tuaj dhe të rritni komunitetin tuaj virtual përmes reklamave celulare brenda aplikacionit. Mund ta transmetoni përmbajtjen e reklamës përmes një vendosjeje të përzier direkt në aplikacionin Viber.
Imagjinoni që përdoruesit e kanë hapur Viberin pesë herë sot gjatë përdorimit të bisedës, telefonatave ose shfletimit të seksionit “Eksploro”. Biznesi juaj mund të shfaqet në të gjitha këto vende dhe mund të vërehet nga audienca juaj në një mënyrë efektive, por pa vëmendje.
“Reklamimi” gjithashtu mund të dalë jashtë rrugës. Lërini përshtypje komunitetit të Viber me paketat stickers të krijuara ekskluzivisht për biznesin tuaj. Një tjetër bonus është se duke shkarkuar paketën e stickersave, përdoruesit pajtohen menjëherë në kanalet tuaja dhe bashkohen me to.
Ne do t’i zhvillojmë më në detaje stickerat Viber. Por para kësaj, le të shohim se si Viber i lejon bizneset të rriten.
Si mund të ndihmojë “Viber Mobile Advertising” të rritet biznesi juaj?
Midis rrjedhës së pafundme të mesazheve komerciale, tabelave dhe reklamave televizive, konsumatorët janë të mbingarkuar me përmbajtje promocionale. Gjatë dekadave të fundit, audienca është bërë shumë më dalluese në lidhje me mesazhet që marrin dhe markat që ata zgjedhin t’i besojnë. Konsumatorët injorojnë reklamat tradicionale thjesht sepse nuk janë të personalizuara dhe të synuara për ta – ata e perceptojnë atë si të përgjithshme.
Kanalet dixhitale ju mundësojnë të jeni të pranishëm kudo që audienca juaj është pa humbur para dhe kohë duke u përpjekur t’u bëni përshtypje njerëzve që nuk janë pjesë e grupit tuaj të synuar.
Viber për Biznes punon në favorin tuaj për t’i treguar audiencës tuaj se i njihni ata. Ndihmon gjithashtu në krijimin e marrëdhënieve të qëndrueshme dhe të gjata me klientët tuaj të ardhshëm. Klientët presin komunikim të menjëhershëm nga markat, nëpër kanale që përdorin në mënyrë aktive çdo ditë. Mesatarisht, një përdorues Viber e hap aplikacionin mbi 16 herë në ditë dhe kalon rreth 32 minuta atje. A ka ndonjë lloj media tradicionale që mund t’u afrohet këtyre metrikave sot?
Megjithatë, Viber për Biznes nuk mbulon vetëm fazën “tërheqëse” të udhëtimit të përdoruesit. Aplikacioni ju lejon jo vetëm të rrisni praninë dhe audiencën tuaj në internet, por edhe të:
- Ndërveproni me përdoruesit
- Shitet direkt përmes Viber
- Bëjini klientët tuaj të ndihen të veçantë dhe kthejini ata në ambasadorë të biznesit tuaj
Për të mësuar se si Viber ndihmon në tre fazat e fundit të udhëtimit të përdoruesit, shikoni këtë postim.
Por tani le të kthehemi në fazën e “tërheqjes”. Ne kemi folur tashmë për përfitimet e Viber për Biznes në marketingun modern. Megjithatë, me siguri po pyesni veten se si duket reklamimi në Viber dhe ku në aplikacion mund të shfaqet biznesi juaj.
Ja përgjigjet…
Ku të vendosni reklamat tuaja në Viber?
Ju ndoshta përdorni Viber çdo ditë dhe keni ndërvepruar me disa biznese përmes aplikacionit. Ju dëshironi të vendosni biznesin tuaj në Viber gjithashtu, por po pyesni veten se si ta bëni atë?
Këtu janë gjashtë opsionet e vendosjes së reklamave në aplikacionin Viber që mund t’i përdorni në çdo kombinim. Nëse do të vendosni për një vendosje të vetme – apo edhe të gjashta – varet nga ju.
Le të shohim se si mund të krijoni një fushatë reklamash dhe të tërhiqni vëmendjen e audiencës:
Viber Chats- Bisedat
CTR mesatare 1,92%
Ekrani i bisedës së Viber është vendi që shikohet më shpesh në aplikacion nga
përdoruesit e të gjitha moshave dhe nga të gjitha vendet. Ju mund të vendosni
një imazh brenda një reklame, emrin e biznesit tuaj dhe një prezantim të
shkurtër të markës tërheqëse, së bashku me një buton CTA që të çon
drejtpërdrejt në faqen tuaj të internetit. Reklama do të shfaqet në listën e
bisedave të fundit të një përdoruesi.
Viber Post-Telefonatave
CTR mesatare 0,87% Përdoruesit e Viber shpesh përdorin aplikacionin për të bërë thirrje falas përmes internetit. Dhe, sapo të përfundojnë një telefonatë me familjaret ose miqtë e tyre, mund të shfaqet reklama e biznesit tuaj. Krijuar nga media të pasura, me një plan urbanistik të bukur. Sigurisht, një klikim në reklamë do t’i çojë përdoruesit në faqen e internetit të biznesit tuaj, ku ata do të njihen më shumë me kauzën tuaj dhe pse duhet të zgjedhin ju.
Thirrjet në Viber
CTR mesatare 0,96%
Reklama juaj mund të shfaqet gjithashtu në ekranin “Thirrjet e
fundit” të aplikacionit Viber. Butoni CTA në faqen tuaj të internetit
është gjithashtu aty, si dhe një imazh, emrin e biznesit tuaj dhe një mesazh të
shkurtër me tekst. Për shkak të gjithë kësaj, përdoruesit do t’ju vënë re, dhe
ndoshta biznesi juaj do të bëhet temë në thirrjen e ardhshme. Marketingu gojë
më gojë sjell gjithmonë përfitime të mëdha.
“Viber Explore”
CTR mesatare 1,5%
“Viber Explore” është ekrani ku përdoruesit e aplikacionit njihen me përmbajtje
të reja, komunitete dhe ku mund të shfletojnë një sërë temash dhe markash
interesante. Është gjithashtu vendi ku ju keni mundësinë për të tërhequr
vëmendjen e tyre me një baner të madh mediatik. Kur përdoruesit ta prekin atë,
ata do të ridrejtohen në faqen tuaj të internetit ku mund të bëhen pjesë e
komunitetit tuaj.
“Viber More”
CTR mesatare 1,45%
Ky është një nga ekranet e Viber me mesataren më të lartë të CTR (norma e
klikimeve). Drejtoni trafikun në faqen tuaj të internetit me këtë baner të
vogël, i cili përmban një imazh, emrin e markës suaj, një tekst të shkurtër dhe
një buton CTA. Reklama gjendet në mënyrë origjinale midis opsioneve të
përdoruesit për të modifikuar profilin e tyre, për t’u regjistruar për një plan
thirrjesh ndërkombëtare ose për të blerë ngjitëse. Më mirë bëni që ngjitësit
tuaj! Por më shumë për këtë në një moment!
“Viber Desktop”
Shumë përdorues po zgjedhin Viber për Desktop për të mbajtur kontakte me familjen dhe miqtë e tyre në mënyrë më efikase, ndërsa kryejnë detyrat e tyre të përditshme të punës. Edhe bisedat e punës të disa kompanive të vogla shpesh kalojnë përmes Viber për Desktop. Vazhdoni dhe vendosni reklamën tuaj në këndin e poshtëm të majtë të versionit desktop të aplikacionit. Videoja juaj 30 sekondëshe nuk mund të anashkalohet nga përdoruesi, kështu që do të jeni të sigurtë që mesazhi juaj ka kaluar.
Burimi: Viber për Biznes
Dëshironi të dini më shumë? Na kontaktoni dhe ne do t’ju ndihmojmë.
Me krijimtarinë tuaj, ekspertët tanë dhe Viber, ne do të krijojmë një fushatë reklamash që shfaq biznesin tuaj në mënyrën më të mirë të tij.
Dhe meqë po flasim për kreativitetin, është koha për të folur për paketat e stickersave të biznesit tuaj në Viber.
Po në lidhje me ngjitësit Viber,çfarë?
Kush thotë se komunikimi i biznesit nuk mund të jetë argëtues? Konvertimet më të mira ndodhin kur biznesi sjell argëtim dhe gëzim për audiencën. Krijoni stickerat të biznesit tuaj me Viber dhe shikojeni këtë në veprim!
Stickerat nuk janë thjesht një opsion reklamimi estetik. Ato gjithashtu mund të jenë një zgjidhje shumë praktike për biznesin tuaj. Kushdo që përdor stickerat tuaj dhe i ndan ato me miqtë ose familjarët e tij, bëhet menjëherë ambasadori i biznesit tuaj. Stickerat ndihmojnë në pozicionimin e biznesit tuaj në mendjet e përdoruesve, duke rritur kështu ndërgjegjësimin për markën tuaj. Njësoj si reklamat gojë më gojë, por përmes Viberit.
Dhe kur përdoruesit shkarkojnë paketën tuaj të afisheve të markës, ata abonohen automatikisht në chatbot-in tuaj ose bëhen pjesë e komunitetit tuaj. Vërtet një mënyrë e shkëlqyer për të rritur listën e abonentëve tuaj!
Plus, Viber ju jep mjaft liri në mënyrën se si mund të duken stickerat tuaj dhe çfarë mund të bëjnë. Ato mund të jenë:
Statikë – duke krijuar një imazh të thjeshtë, por efektiv dhe të bukur të markës suaj
I animuar – duke i dhënë jetë një imazhi duke e bërë atë të lëvizë kur shpërndahet
Audio – për përvojën më realiste të përdoruesit, shtoni tingull përveç lëvizjes
Jeni gati për të zotëruar paketën tuaj të parë të stickerve origjinalë Viber? Na kontaktoni dhe le të bëhemi krijues.
Le të përmbledhim: Pse duhet të provoni Viber Advertising?
Nëse nuk jeni ende të sigurt nëse duhet t’i jepni Viber Advertising Solutions një shans për të promovuar markën tuaj, le të përmbledhim përfitimet e tyre:
- Viber përdoret çdo ditë nga miliarda përdorues në mbarë botën. Kjo do të thotë që audienca juaj e synuar ka shumë të ngjarë të komunikojë me familjarët dhe miqtë e tyre përmes këtij kanali.
- Viber Advertising Solutions ju jep mundësinë të nxirrni kreativitetin tuaj dhe të bëni audiencën tuaj të vërejë biznesin tuaj në një mënyrë origjinale dhe argëtuese.
- Viber ofron gjashtë opsione për pozicionimin e reklamave në aplikacion – Viber Chats-Bisedat, Thirrjet në Viber, Viber Post-Telefonatave, Viber Explore, Viber More dhe Viber Desktop. Ata do t’i çojnë përdoruesit direkt në faqen e internetit të biznesit tuaj.
- Gjithashtu, tre opsionet për stickerat e biznesit – statike, të animuara dhe audio. Duke shkarkuar stickerat, përdoruesit abonohen menjëherë në chatbot-in tuaj ose bëhen pjesë e komunitetit tuaj.
Angazhoni audiencën tuaj të synuar përmes Viber dhe krijoni marrëdhënie të qëndrueshme me klientët tuaj të ardhshëm. Ne jemi këtu për të ndihmuar!