NEUES AUS DER BRANCHE

Pse marketingu i konkursit është kanali më efikas i marketingut?

Kuptimi i sjelljes së konsumatorit është i një rëndësie kyçe për çdo tregtar përpara se të zbatojë ndonjë strategji marketingu. A keni menduar ndonjëherë se çfarë i motivon saktësisht konsumatorët për të blerë? Duhet të jetë vlera e produkteve, efikasiteti i kostos dhe dobia, apo jo?

E gabuar. Konsumatorët janë shumë më pak racionalë për vendimet e tyre të blerjes sesa do të donin të mendonin.

Në fakt, ata nuk e kane shume te qarte, përse blejnë një produkt dhe pse i duan markat e caktuara. Studime të shumta treguan se konsumatorët kanë besime dhe qëndrime kontradiktore ndaj zakoneve të tyre të blerjes

Emocionet luajnë një rol të madh në motivimin e blerjes, dhe shumica e artikujve që konsumatorët blejnë drejtohen nga subkoshienca . E gjitha varet nga marketimi.

Truri i njeriut është i predispozuar për të kërkuar rrugë të shkurtra mendore për të shmangur të menduarit e qëllimshëm. Ky është koncepti kryesor mbi të cilin ndërtohen markat – ne menyre qe ti besh klientet te mbajne mend dhe te lidhen  me një markë te caktuar, duhet qe  t’i mbash ata të angazhuar dhe të pasionuar gjatë çdo ndërveprimi.

Një faktor tjetër i rëndësishëm që i shtyn konsumatorët të blejnë është se sa mirë është ekzekutuar një fushatë marketingu.

Meqenëse konsumatorët preferojnë të blejnë produkte nga markat me të cilat janë njohur, një mënyrë efektive për të siguruar që një markë të qëndrojë në mendjet e tyre është përmes përsëritjes. Është një metodë efektive për të siguruar që një produkt të mbetet më gjatë në subkoshiencen e tyre, e cila është një mënyrë thelbësore për të rritur ndërgjegjësimin e markës. Fushatat e konkurseve veprojnë si një kujtesë për një markë, por në një mënyrë më pak ndërhyrëse sesa reklamat.

A e dini se secila prej këtyre markave zhvillon fushata të shumta konkursi (të paktën 3 ose 4) gjatë gjithë rrjedhës së çdo viti?

Marketingu i konkursit është një nga mjetet më të fuqishme dhe efikase të marketingut për të tërhequr interesin për markën tuaj dhe për të krijuar një zhurmë në treg. Një fushatë marketingu e hartuar mirë mund të lërë një përshtypje të qëndrueshme tek publiku, të rrisë ndërgjegjësimin e markës dhe të krijojë besnikëri. Të gjitha këto kanë një efekt nxitës në shitje në afat të gjatë

Në çfarë saktësisht është efektiv marketingu i konkursit?

Pavarësisht gjithë përparimit njerëzor, forca që na drejton të ecim përpara është ende shtysa jonë konkurruese. Konkurrueshmëria është një nga instinktet themelore të natyrës njerëzore. Të gjithë duan të jenë fitues! Nuk është me të vërtetë sekret që të gjithë përpiqen të shfaqen si më të mirë, më të shpejtë, më të zgjuar, në krahasim me të tjerët.

Ka dy elementë thelbësorë që përcaktojnë nëse një fushatë konkursi do të jetë një sukses apo jo:

– Thjeshtësia e pjesëmarrjes – Vlera e çmimeve

Ishte një kohë kur klientët, për të marrë pjesë në një konkurs, duhej të blinin gazeta, të bënin shkurtime dhe t’i dërgonin ato në kompani – me shpresën se posta madje do të arrinte të kalonte. Por gjerat kane ndryshuar shume, dhe me rritjen e sotme të mediave sociale, një konkurs mund të shfaqet në burimin tuaj të lajmeve ose në telefonin tuaj, ndërkohë që procesi që duhet të kaloni përbëhet fjalë për fjalë duke bërë vetëm disa klikime. Sa më e lehtë të jetë pjesëmarrja, aq më e madhe është përgjigja – si dhe numri i aplikantëve

Një faktor tjetër kryesor është vlera e çmimeve. Sigurisht, nëse çmimi është diçka nga e cila pjesëmarrësit mund të përfitojnë në masë të madhe, ka më shumë gjasa që ata të jenë të motivuar për të marrë pjesë. Megjithatë, përpara se të vendosni për vlerën, objektivat e fushatës duhet të përcaktohen qartë.

Nese cmimi do të jetë një makinë e re, një takim me të famshëm ose një kupon dhuratë, do të varet nga qëllimet e dëshiruara dhe audienca e synuar e secilës fushatë. Në çfarëdo mënyre, është jetike të ofrohet një artikull i dëshirueshëm që lidhet me produktin ose shërbimin e markës – si dhe të arrihet ekuilibri i duhur midis kostos dhe vlerës maksimale të mundshme të çmimit

Cilat janë avantazhet e marketingut në konkurs?

Një fushatë konkursi e ekzekutuar mirë mund të ketë ndikime afatgjata në një biznes në shumë nivele. Është i lirë, i thjeshtë dhe kërkon pak kohë që një markë ta dorëzojë atë. Për më tepër, potenciali i tij i rritjes është një nga më të lartët në fushën e shërbimeve të marketingut dialogues.

Pa dyshim, një rritje në shitjet e produktit është qëllimi përfundimtar i një fushate konkursi, po aq sa është një shenjë treguese e ekzekutimit të duhur të saj. Një fushatë e suksesshme ka fuqinë e tërheqjes së përdoruesve të rinj, riaktivizimit të klientëve aktualë pasivë dhe inkurajimit të shitjeve në rritje—të gjitha këto janë shtytësit kryesorë të shitjeve.

Për të marrë një pamje më të qartë, le të vëzhgojmë në veprim një shembull të suksesshëm të marketingut të konkursit:

Një nga kompanitë më të mëdha të prodhimit të birrës në Republikën Çeke krijoi një koncept unik dixhital për një konkurs për të përkujtuar përvjetorin e themelimit të saj. Si pjesë e fushatës, klientëve iu kërkua të blinin 3 produkte, mbi të cilat ata morën një kod që i lejonte të merrnin pjesë në një pyetesor të shkurtër përmes Facebook Messenger-dhe të konkurronin për një çmim. Pyetesori u zhvillua përmes një Chatbot, ndërsa pjesëmarrësit jepnin përgjigje thjesht duke shtypur një numër. Fushata përfundoi me sukses, duke rezultuar në një rritje të jashtëzakonshme prej 36% në shitjet e produkteve, zgjerim të bazës së përdoruesve me 23% përdorues të rinj dhe rritje të trafikut në faqen e markës në Facebook.

A po tregohen pasivë përdoruesit tuaj ? Jepuni atyre një shkundje të mirë.

Markat shpesh përdorin konkurse me qëllimin kryesor për të joshur angazhimin e përdoruesve, dhe me të drejtë. Konkurset kanë një shkallë të lartë të përgjigjes së klientit – hulumtimi i Hubspot zbuloi se çdo fushatë rezulton në një rritje prej 34% në numrin e klientëve të rinj. Sidoqoftë, konkurset janë po aq të vlefshme për angazhimin e klientëve të mëparshëm gjithashtu. Për këtë arsye, është e rëndësishme që çdo markë të bëjë përpjekje për të mbajtur një bazë të dhënash të klientëve, për të hapur rrugën për një rrugë të lehtë për të arritur tek klientët përmes kanaleve të përgjigjes direkte, si SMS, email, mesazhe celulare, etj.

Bëjini të gjithë ,dhe gjyshen e tyre të dëgjojnë për ju (po, ajo është në Facebook).

Ndikimi që marketingu i konkursit mund të ketë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës është gjithashtu i rëndësishëm. Interneti është shumë i mbipopulluar. Prerja me sukses e zhurmës është një pengesë e madhe. Konkurset ofrojnë një mënyrë më pak invazive, por ende efektive për të rritur dukshmërinë e një marke, krahasuar me reklamat agresive.

Dhe ato vijnë me një përfitim të madh – vlerën e shpërndarjes në mediat sociale. Këto ditë nuk është e vështirë të imagjinoni klientët tuaj që ndajnë një konkurs me miqtë e tyre, apo jo?

Njerëzit duhet të na besojnë.

Përveç rritjes së ndërgjegjësimit për markën, konkurset ndihmojnë gjithashtu në rritjen e besnikërisë ndaj markës. Pavarësisht nëse tashmë keni një audiencë të vendosur, ose jeni ende në procesin e ndërtimit, një shans për të fituar një çmim do t’i motivojë klientët të qëndrojnë të besueshëm për markën tuaj.

Merrni informacion të vlefshëm për përdoruesit tuaj. Kur ka një shans për të fituar një çmim me vlerë të lartë, pjesëmarrësit motivohen të japin informacionin e tyre dhe t’u përgjigjen pyetjeve. Është një mundësi e shkëlqyer për të mbledhur të dhëna të rëndësishme për përdoruesit dhe për të kuptuar më mirë bazën tuaj të klientëve.

Për shembull, numrat e telefonit dhe adresat e emailit të klientëve mund të mblidhen dhe përdoren për t’u kontaktuar me ta në të ardhmen, si dhe për të mësuar rreth interesave dhe zakoneve të një audiencë të tërë – të gjitha këto janë informacione thelbësore për ndërtimin e strategjive të marketingut.

Çfarë fshihet pas çdo strategjie të suksesshme të marketingut të konkursit?

Tani, e gjithë kjo tingëllon perfekte. Por nëse konkurset japin rezultate kaq të mira me një çmim të vogël për të paguar, pse të gjithë nuk i drejtojnë ato fushata gjatë gjithë kohës?

Realiteti është se zhvillimi i një fushate konkurruese efektive nuk është aq i thjeshtë. Ka 7 faktorë që kanë një efekt të ndërlikuar në shkallën e suksesit të një fushate:

#1 Koncepti i konkursit

Koncepti i konkursit është çelësi i suksesit të fushatës së tij. Përpara se të realizoni ndonjë aspekt të konceptit të konkursit, është e rëndësishme të përcaktoni qëllimet e dëshiruara dhe rezultatet e pritura. Një fushatë e fokusuar në shpërblimin e klientëve aktualë me oferta dhe zbritje speciale do të jetë krejtësisht e ndryshme nga një fushatë që synon promovimin e një produkti të ri. Rregulli i përgjithshëm: sa më i thjeshtë të jetë koncepti për përdoruesin përfundimtar, aq më i suksesshëm do të jetë konkursi.

Dy llojet më të përdorura të konkurseve janë konkurset dhe dhuratat.

Konkurse

Garat e konkursit bazohen në një koncept bazë – pjesëmarrësit konkurrojnë kundër njëri-tjetrit për të fituar një çmim. Fituesi vendoset në bazë të kritereve specifike fituese: kush është më i shpejti, më i aftë, krijues ose të gjithë menjëherë. Ka mënyra të panumërta për zbatimin e konkurseve dhe është pikërisht këtu kur krijuesi i një marke merr mundësinë të shkëlqejë

Lojëra shpërblyese

Një lojë shpërblyese është një lloj konkursi ku çdo pjesëmarrës ka të njëjtin shans për të fituar një çmim, dhe fituesi shpesh zgjidhet rastësisht. Për shembull, një pjesëmarrës duhet t’i përgjigjet një pyetjeje të thjeshtë me SMS. Megjithatë, kërkesat e hyrjes mund të ndryshojnë në mënyrë drastike. Në disa fushata kërkohet të paguhet një shumë e caktuar për pjesëmarrje, ndërsa në të tjera është e nevojshme vetëm të futni një email.

# 2 Audienca e synuar

Kush do të ishte klienti ideal? Drejtimi i një fushate konkursi pa e ditur audiencën tuaj është si të luftoni një betejë të humbur – përcaktimi i personaliteteve të blerësve është një faktor vendimtar në çdo strategji moderne marketingu. Përcaktimi i demografisë së audiencës, si mosha, arsimi, vendndodhja, karriera dhe mënyra e jetesës ofron një bazë solide për të ndërtuar mbi elementët e mëposhtëm.

#3 Kanalet e pjesëmarrjes

Pasi të përcaktohet audienca e synuar, hapi tjetër është të vendosni për kanalet më efektive për t’u përdorur për pjesëmarrje. Sot me të vërtetë nuk ka mungesë të kanaleve të komunikimit. Le të përmendim disa:

– SMS

– Chatbots

– Format e internetit

– WhatsApp

– Viber

– Facebook Messenger

– Telegram – njoftimi me shtytje

Secila prej tyre vjen me të mirat dhe të këqijat e saj. Për shembull, SMS është një kanal efektiv kur bëhet fjalë për zbatueshmërinë e përgjithshme të kanalit, shtrirjen dhe normën e hapjes. Por, krahasuar me Facebook Messenger, është më i kushtueshëm dhe vjen me më pak mundësi përmbajtjeje.

Zgjedhja e kanalit më të përshtatshëm varet tërësisht nga audienca e synuar dhe qëllimet e biznesit të fushatës—kështu që është më mirë të punoni mbi të gjitha opsionet gjatë fazës së përcaktimit të konceptit të konkursit.

Marka zakonisht vendos konkurse vetëm përmes një kanali të vetëm. Megjithatë, për të arritur një shtrirje më të madhe, është e dëshirueshme të përfshihen kanale shtesë. Një shembull i kësaj do të ishte shtimi i një kanali zanor, i cili është një mënyrë e përshtatshme për të angazhuar një audiencë më të vjetër që ka vështirësi me shkrimin. Një shembull tjetër është shtimi i shtytjes në internet, në rast se marka ka faqen e saj të internetit.

Nëse jeni të interesuar të mësoni më shumë rreth marketingut shumëkanalësh dhe shërbimeve tona të lidhura me to, shikoni FAQ-të tona të marketingut të gjithëkanalit.

#4 Drejtim krijues

Një element kryesor i një strategjie të suksesshme moderne të tregut, drejtimi kreativ është një faktor i favorshëm për markat sot. Është një mjet i fuqishëm, shpesh i anashkaluar, i cili lejon lidhjen me një audiencë në një nivel më të thellë. Transformimi i suksesshëm i koncepteve të një fushate në pamje dhe kopje të përfunduara, në përputhje me preferencat e audiencës së synuar, do të ndikojë pozitivisht në numrin e pjesëmarrësve – si dhe do të tërheqë përdorues të rinj në një markë.

#5 Promovimi i konkursit Gjysma e marketingut është kreativitet, gjysma është promovim. Pasi të organizohet një konkurs, është koha për të tërhequr pjesëmarrësit që të hyjnë me fushata reklamimi në internet të mesazheve celulare dhe të çastit. Fushatat e reklamave në mediat sociale janë mjeti promovues, megjithëse ka metoda të tjera efektive. Këtu janë disa ide: fushata me email, shpërndarja në mediat sociale dhe shtimi i një baneri CTA në faqen kryesore të një marke.

Kur bëhet fjalë për konkurset, krijimi i urgjencës midis pjesëmarrësve është një metodë veçanërisht efektive. Për ta, një ofertë speciale me kohë të kufizuar vjen si motivim për të vepruar shpejt – në kuptimin që nëse nuk e marrin ofertën menjëherë, do të humbasin diçka të vlefshme.

#6 Menaxhimi i fushatës dhe gjurmimi i rezultateve

Të bësh të gjitha përpjekjet në një fushatë është kundërintuitive nëse nuk e di nëse ajo funksionon fare. Për të kuptuar sa më shumë çdo fushatë – dhe për të identifikuar opsionet më të mira për fushatat e ardhshme – është thelbësore të zbatoni monitorimin e drejtpërdrejtë të fushatës dhe të mbani gjurmët e të dhënave të konvertimit në kohë reale.

#7 Kuadri ligjor dhe rregullator

Organizimi i konkurseve mund të jetë ligjërisht kërkues dhe vjen me rreziqe të caktuara. Në shumicën e vendeve kërkon shkrimin e Termave dhe kushteve të një konkursi dhe miratimin nga organi i autoritetit (p.sh. Ministria e Financave). Në disa vende lotaria konsiderohet një formë bixhozi dhe kërkon pagesën e një tarife për të marrë pjesë, madje edhe një licencë për të drejtuar një fushatë.

Lotaritë, lotaritë, shortet e çmimeve falas, dhuratat…përkufizimi i secilës prej tyre ndryshon nga vendi në vend. Termat dhe kushtet e forta janë një domosdoshmëri, dhe lundrimi në peizazhin ligjor mund të shkaktojë shumë dhimbje koke, veçanërisht në rastet kur çmimet janë me vlerë të lartë, siç janë makinat. Megjithatë, kur kryhen siç duhet, fushatat e konkursit ndërkombëtar mund të kenë një ndikim shumë shpërblyes në një markë.

Uau, në fakt është shumë. Kjo është arsyeja pse ne jemi këtu për t’ju ndihmuar të zhvilloni idetë e marketingut të konkursit.

Nëse jeni një markë e interesuar për të drejtuar një fushatë konkursi, me siguri po pyesni se si t’i trajtoni të gjithë hapat e përmendur. Për fat të mirë, NTH është një ekspert i kalitur në marketingun e konkursit. Me mbi 10 vjet përvojë në drejtimin e fushatave të suksesshme, ne ofrojmë një zgjidhje gjithëpërfshirëse të përshtatur për çdo markë. Paketa jonë e fushatës së konkursit mbulon sa vijon:

– Zhvillimi i konceptit dhe shërbimet kreative

– Zbatimi përmes kanaleve të shumta të komunikimit

– Pajtueshmëria rregullatore

– Monitorim i drejtpërdrejtë i fushatës dhe marketing CRM

– Mbështetje e menjëhershme e përdoruesit 24/7

– Promovimi i fushatës online dhe offline

Në rast se jeni të interesuar të konsultoheni në lidhje me planin e fushatës suaj të konkursit, ose të gjeni më shumë rreth shërbimeve tona ngjitur, shikoni Zgjidhjet tona të Mesazhimit të Gjithëkanalit për Angazhim.

Interessiert an der Zusammenarbeit?

Kontakt aufnehmen

NEUES AUS DER BRANCHE