LAJME
Mesazhet e gatshme të WhatsApp Business- Shembuj dhe raste përdorimi
11.04.2022.
Përdorimi i mesazheve të gatshme në WhatsApp Business është një mënyrë e shkëlqyer për të përmirësuar komunikimin midis një biznesi dhe klientëve të tij.
Në këtë blog, ne do të diskutojmë se cilat janë mesazhet e gatshme në WhatsApp Business, si t’i krijojmë ato dhe cilat janë më efektive.
Përmbajtja:
- Çfarë është një mesazh i gatshëm WhatsApp Business
- Formatet e mesazheve të WhatsApp Business
- Shembuj të mesazheve të gatshme në Whatsapp Business
- Si të krijoni një llogari WhatsApp Business
- Si të krijoj një mesazh të gatshëm në WhatsApp
- Projekte interesante që përdoren mesazhet e gatshme WhatsApp
- Çmimi i mesazheve të gatshme WhatsApp
- Konkluzioni
Çfarë është një mesazh i gatshëm WhatsApp Business
Mesazhet e gatshme të WhatsApp Business janë një format mesazhi që përdoret në komunikimin e biznesit me klientët. Të njohura gjithashtu si Mesazhe me Strukturë të Lartë, ose HSM, ato përdoren kryesisht për dërgimin e njoftimeve me pëlqimin e klientit ose dërgimin e mesazheve të klientit si përditësimet e pagesave, informacionin e dorëzimit, takimet dhe shumë të tjera.
Është gjithashtu e rëndësishme të theksohet se ato nuk mund të përmbajnë ndonjë përmbajtje promovuese. Në thelb, është një sistem i automatizuar i mbështetjes së klientit i cili angazhohet me klientët tuaj në mënyrë efikase dhe në kohë reale.
Formatet e mesazheve të WhatsApp Business
Ekzistojnë 2 formate kryesore të mesazheve kur jemi duke ndërvepruar me përdoruesin tonë. Dallimi midis mesazheve të gatshme kundrejt mesazheve të sesionit është se mesazhet e modelit janë të paracaktuara dhe duhet të miratohen nga WhatsApp, ndërsa mesazhet e sesionit fillojnë kur përdoruesit fillojnë komunikimin së pari.
Mesazhet e sesionit gjithashtu u japin përdoruesve mundësinë për t’ju kontaktuar në kanalet e tyre të preferuara. Është gjithashtu e rëndësishme të përmendet se kur një përdorues fillon të bisedojë me një kompani, ai menjëherë ofron një sërë informacionesh që nuk merren aq lehtë në shumicën e rasteve.
Në fund të fundit, të dy llojet e mesazheve e bëjnë më të lehtë për përdoruesit dhe kompanitë të marrin informacionin e nevojshëm.
Shembuj të mesazheve të gatshme në Whatsapp Business
Modelet e mesazheve përdoren kur një kompani kontakton një klient dhe fillon një bisedë. Përmbajtja e tyre nuk mund të përmbajë mesazhe promovuese, por mund të përmbajë sinjalizime ose njoftime të ndryshme që përmendëm më lart. Këto lloj mesazhesh mund të përmirësojnë shërbimin ndaj klientit për shkak të shumëllojshmërisë së mesazheve dhe shërbimeve që një kompani mund të ofrojë.
Përditësimet e dorëzimit
Mbani klientët tuaj të informuar për porositë e dërguara. Të gjithëve u pëlqen të dinë se ku është pakoja e tyre dhe me njoftimet e statusit të transportit mund të dërgoni përditësime në kohë reale.
Përditësimet e llogarisë
Le të themi se një përdorues bëri një kërkesë për të ndryshuar fjalëkalimin e tij në sistemin e tij ose në një dyqan në internet. Falë përditësimit të llogarisë, ata do të marrin gjithashtu një njoftim për ndryshimet në llogarinë e tyre. Ky lloj njoftimi gjithashtu i lejon përdoruesit të dinë nëse ata personalisht kanë bërë një kërkesë ose dikush tjetër po përpiqet të hyjë në llogarinë e tyre.
Përditësimet e takimeve
Përdoruesi juaj ka caktuar një takim për flokët? Duke përdorur këto përditësime, mund t’u dërgoni atyre një konfirmim ose rikujtues për takimin.
Përditësimet e rezervimit
Ky është një nga modelet më të mira për të qenë një biznes miqësor për përdoruesit. Ju mund të përdorni mesazhet e gatshme e rezervimit për të informuar përdoruesit për rezervimin e tyre. Për shembull, një çift ka bërë një rezervim për një hotel dhe ju mund t’i informoni ata përmes një mesazhi të gatshëm që dhoma e tyre është gati.
Përditësimet e pagesave
Përdorimi i këtyre përditësimeve mund të jetë jashtëzakonisht i dobishëm për biznesin tuaj. A ka bërë përdoruesi juaj një blerje përmes një dyqani në internet? Përdorimi i modeleve të pagesave u jep atyre një përditësim nëse pagesa e tyre është marrë.
Si të krijoni një llogari WhatsApp Business
Llogaritë e WhatsApp Business nuk janë të disponueshme drejtpërdrejt përmes aplikacionit celular WhatsApp. Së pari ju duhet të aplikoni përmes një partneri WhatsApp për të marrë miratimin e llogarisë suaj. Zgjedhja e një partneri WhatsApp është më e mira kur i dini nevojat dhe qëllimet e kompanisë suaj. Kur një partner miraton kërkesën tuaj, do t’ju duhet të konfiguroni një profil WhatsApp Business, i cili është i ngjashëm me atë të zakonshëm, por ka informacione shtesë të biznesit si orari i punës, uebsajti dhe adresa.
Pasi të keni përditësuar profilin tuaj, do t’ju duhet të aktivizoni një numër biznesi për komunikim. Kur gjithçka është gati, e vetmja gjë që mbetet është një leje zgjedhore nga përdoruesit përpara se të dërgoni ndonjë mesazh, pasi kjo është një kërkesë nga politikat e WhatsApp Business.
Si të krijoj një mesazh të gatshëm në WhatsApp
Kur të keni mbaruar me krijimin e profilit tuaj të WhatsApp Business, jeni gati të krijoni mesazhin e gatshëm të parë. Modelet WhatsApp krijohen në WhatsApp Manager, i cili tashmë është pjesë e llogarisë suaj WhatsApp në menaxherin e biznesit të Facebook.
Komponentët kryesorë të një mesazhi të gatshëm janë: Emri i mesazhit të gatshëm , përmbajtja e mesazhit të gatshëm dhe përkthimet nëse dëshironi të përdorni mesazhin tuaj në shumë gjuhë.
Kur të keni gati emrin e mesazhit të gatshëm , duhet të vendosni se cilën përmbajtje dëshironi t’u dërgoni përdoruesve. Kryesisht këta komponentë përfshijnë skedarë mediatikë dhe tekst. Është e rëndësishme të theksohet se përpara çdo lloj komunikimi, ekipi i WhatsApp duhet të miratojë mesazhin e gatshëm tuaj dhe të sigurohet që ai të mos shkelë asnjë udhëzim të WhatsApp.
Çmimi i mesazhit të gatshëm WhatsApp
Sipas Facebook, kur dikush i dërgon mesazh biznesit tuaj, ju gjithashtu mund të përdorni WhatsApp Business API për t’iu përgjigjur pyetjeve ose komenteve falas brenda 24 orëve.
Nëse një biznes pret më shumë se 24 orë për të dërguar një përgjigje mesazhi të gatshëm, ai do të tarifohet për mesazhin. Mesazhet me përmbajtje jo-promocionale të dërguara klientëve do të tarifohen gjithashtu me një tarifë fikse.
Kjo normë fikse ndryshon ndjeshëm për çdo vend. Në përgjithësi, diapazoni për këto mesazhe është afërsisht gjysma e 0,01 $ deri në 0,09 $ për mesazh të dërguar.
Projekte interesante që përdoren mesazhet e gatshme WhatsApp
Siç kemi përmendur tashmë, shumë mundësi të reja biznesi ose kanale të reja për shërbimin ndaj klientit krijohen duke përdorur mesazhet e gatshme WhatsApp. Gjatë pandemisë, pati edhe më shumë mundësi për komunikim të angazhuar dhe çdo biznes kërkonte mënyra të reja krijuese për të vazhduar me përdoruesit e tyre.
Përditësimet dhe njoftimet për Covid-19
Kur filloi pandemia, Organizata Botërore e Shëndetësisë krijoi një llogari zyrtare WhatsApp Business për të ofruar alarme shëndetësore të OBSH-së me faktet dhe shifrat më të fundit. Kishte shumë lajme të rreme dhe burime jo të besueshme që jepnin informacione për Covid-19, kështu që OBSH u sigurua që ato të ishin një burim i besueshëm informacioni. Çfarë kanali përdorën? – WhatsApp.
Ata krijuan një chatbot që ofronte informacione për: lajmet më të fundit në vende të ndryshme, udhëtimet, simptomat dhe informacionet e mbrojtjes. Chatbot-i i tyre kishte gjithashtu një seksion “Përballimi i stresit” ku ata dhanë informacione të dobishme për stabilitetin emocional gjatë pandemisë.
Fushata reklamuese në Facebook duke përdorur WhatsApp
Për shembull, le të themi se keni drejtuar një fushatë në Facebook, e cila përfshin WhatsApp-in si burimin kryesor të komunikimit. Përpara çdo fushate, duhet të lidhni Facebook me WhatsApp që kjo të funksionojë në radhë të parë. Pas kësaj, njerëzit mund t’ju dërgojnë mesazhe, të shikojnë profilin tuaj dhe të shohin se çfarë bëni. Nëse përdoruesit dërgojnë një mesazh, vendosja e një mesazhi të automatizuar mirëseardhjeje është një mundësi e shkëlqyer për përgjigje të shpejta dhe për t’u angazhuar me klientët. Kjo heq përgjigjet manuale dhe sjell një qasje të re drejt kursimit të kohës dhe përmirësimit të efikasitetit.
Konkluzionet mbi mesazhet e gatshme WhatsApp
Si përfundim, është e sigurt të thuhet se mesazhet e gatshme të WhatsApp janë në një prirje rritëse që kur u inkorporuan në 2018 dhe kanë parë rritje në numrat e përdorimit që atëherë. Shumë mundësi biznesi vijnë nga mesazhet shabllone dhe ky lloj komunikimi krijon një marrëdhënie të personalizuar, të sigurt dhe pa spam midis kompanive dhe përdoruesve.
Mësoni më shumë se si bizneset mund të përdorin WhatsApp këtu.