Komunikoni në të gjitha kanalet përmes platformës sonë të Mesazheve Omnichannel

MESAZHET OMNICHANNEL PËR KOMPANITË

Mënyra se si ne komunikojmë po ndryshon vazhdimisht. Aplikacionet e mesazheve të çastit bëhen më interaktive, tërheqëse, më inteligjente dhe me rritjen e përdorimit krijojnë një rol të rëndësishëm në mjedisin e biznesit.

Kompanitë e dinë se ku janë klientët dhe broshurat e tyre, por me rritjen e kanaleve të reja të mesazheve dhe teknologjive të avancuara, është e vështirë të ruhet komunikimi pa probleme.

Me Omnichannel, komunikoni nëpër kanale të shumta dhe bëni një dialog të standardizuar, edhe nëse marrësi ndryshon pajisjen, vendndodhjen ose aplikacionin e tij. Me platformën tonë Omnichannel, gjithmonë mund të arrini grupet tuaja të synuara duke përdorur një ndërfaqe të vetme.

 

 

Flisni në kanale të ndryshme

Omnichannel lejon dialogun midis kompanisë dhe përdoruesve në të gjitha kanalet.

Përmbajtje interaktive dhe e pasur që ofron një përvojë cilësore të përdoruesit

Mbani kontakte në një vend, pa marrë parasysh se nga cili kanal kanë ardhur dhe pse ju kanë kontaktuar.

Dorëzimi global brenda sekondave

Me lidhjet në mbarë botën dhe rrugëzimin inteligjent, mund të arrini mbi 3 miliardë përdorues në vendet ku ata janë të pranishëm çdo ditë.

Ne do t'ju tregojmë se si të optimizoni rrjedhën e informacionit në kompaninë tuaj, si për klientët ashtu edhe për audiencën tuaj në internet.

Kontakt

PLATFORMA E KOMUNIKIMIT OMNICHANNEL

  • Efektive, e shkallëzuar dhe shumëfunksionale
  • Monitorimi dhe vlerësimi i rezultateve të disponueshme
  • Në përputhje me GDPR
  • Pastrimi i numrave për listat e kontakteve të përditësuara
  • Drejtim i zgjuar me lidhje globale
  • Testimi, prodhimi dhe cilësimet speciale
  • Siguri me mbikëqyrje superiore
  • Infrastruktura moderne në shërbimin tuaj cloud në Zürich

NJË PLATFORMË ME TË GJITHA FUNKSIONET E NEVOJSHME

Një ndërfaqe

Një ndërfaqe që lejon integrimin e sistemeve ekzistuese si CRM dhe mbështetjen e klientit dhe përdor të gjitha tiparet e omnichannel në përdorimin e përditshëm.

Drejtim i zgjuar

Sistemi ynë mëson automatikisht dhe konfiguron kanale ku mund të arrini më mirë përdoruesit tuaj. Qoftë SMS, WhatsApp, Voice apo RCS, ju jeni të pranishëm kudo.

Intelligentes Routing

Me përvojën tonë shumëvjeçare dhe njohuritë teknike ne lidhim kompanitë me klientët dhe mundësojmë komunikim të lehtë

Listat e sakta të kontakteve

Platforma Omnichannel siguron që baza e të dhënave tuaja të përdoruesve të jetë gjithmonë e përditësuar. Vjen me veçorinë e integruar të kërkimit MSISDN.

Statistika kohë reale

Çdo mesazh shfaqet në analitikë, kështu që ju keni aftësinë për të matur efektivitetin e fushatave të caktuara.

Ne ju lidhim me klientët tuaj në një dialog që ju mund ta kontrolloni dhe optimizoni në mënyrë të pavarur në çdo kohë.

Kontakt