Shitet tek klientët e rinj në kanalin më të drejtpërdrejtë - numrat e tyre celularë.

BLERJA E KLIENTIT ME MESAZHE CELULARE

Mesazhet e shkurtra përmes SMS dhe aplikacioneve të mesazheve janë mënyra më efektive për të arritur tek konsumatorët. Krahasuar me marketingun me email, mesazhet e shkurtra në pajisjen celulare kanë katër herë më shumë gjasa të lexohen.

Fushatat për të përvetësuar opsionet celulare nga klientët ekzistues dhe të rinj mund të shndërrohen në shitje shtesë përmes mesazheve reklamuese të synuara. Ekzistojnë opsione të ndryshme, veçanërisht për klientët e rinj, si për shembull kur regjistroheni ose dërgoni një zbritje të mirëseardhjes për të pasuruar listat e kontakteve CRM me numra të rinj celularë.

Klientët e sotëm janë bërë omni-blerës, duke marrë vendimin e tyre për blerjen përmes të gjitha kanaleve të mundshme. Me mesazhet celulare, ju mund të arrini klientët tuaj në mënyrë proaktive ku ata kalojnë pjesën më të madhe të kohës.

Ne do t'ju tregojmë se si mund të fitoni klientë të rinj me mesazhe celulare.

Kontakt

BLERJA E KLIENTËVE DHE ZGJEDHJET E MOBILEVE

Bëjeni transparent për klientët kur dhe pse do t’u shkruani atyre.

Nëse i adresoni menjëherë të gjitha pyetjet e tyre, do ta merrni më lehtë zgjedhjen e tyre në celular.

Në vend që të kërkoni numrin e tyre celular, ju mund t’i inkurajoni klientët t’ju shkruajnë vetë.

Fushatat e fokusuara me zgjedhje të SMS-ve që ftojnë konsumatorët të ndërmarrin hapin e parë, duken si më të natyrshme.

Mesazhimi celular është një mjet efektiv për të bashkuar kompanitë dhe klientët.

Duke mbledhur të dhënat e kontaktit dhe numrat celularë, mund të filloni fushata të synuara SMS dhe mesazhesh për të fituar klientë të rinj, për të promovuar shitjet dhe për të forcuar besnikërinë e klientit.

  • Krahasuar me kanalet e tjera, shkalla e përgjigjes ndaj SMS-ve dhe fushatave të mesazheve është më e larta, prandaj është e shkëlqyeshme për stimulimin e shitjeve.
  • Kanalet celulare ju mundësojnë të keni një dialog të vazhdueshëm për të ndërtuar një marrëdhënie më të fortë me klientin.

Gjatë një regjistrimi për herë të parë, përdoruesit kanë më shumë gjasa të japin numrin e tyre të telefonit celular për qëllime marketingu.

Tregojini gjithmonë përdoruesit se cilat përfitime do t’i mungojnë nëse nuk ju japin zgjedhjen e tyre.

Gjatë një regjistrimi për herë të parë, përdoruesit kanë më shumë gjasa të japin numrin e tyre të telefonit celular për qëllime marketingu.

Tregojini gjithmonë përdoruesit se cilat përfitime do t’i mungojnë nëse nuk ju japin zgjedhjen e tyre

Ashtu si duhet të sigurohet një zgjedhje për marketing në celular, klienti ose pajtimtari duhet të ketë gjithashtu mundësinë për t'u çregjistruar nga ky shërbim në çdo kohë.

Aplikacionet e mesazheve bëjnë të mundur kontaktin me klientët përmes përmbajtjes argëtuese.

Ftoni klientët e mundshëm që ju kontaktojnë nëpërmjet aplikacioneve të mesazheve për t’u abonuar në shërbimet dhe ofertat tuaja.

Merrni drejtime nga kanalet celulare dhe fitoni klientë të rinj me marketing të synuar.

KONTAKT