Rrisni njohjen e markës dhe besimin e klientit me Facebook Messenger për Biznes.

FACEBOOK MESSENGER PËR BIZNES

Shtrirja

Facebook Messenger mundëson komunikim me një grup potencial të synuar prej mbi 1.3 miliardë njerëz.

1-Click Onboarding

Një klikim në faqen ose reklamën në FB dhe klienti lidhet me markën tuaj në lajmëtarin e tyre të preferuar.

Angazhimi

Elementë të shumë argëtues të gamifikimit të mediave të pasura inkurajojnë konsumatorët të ndërveprojnë disa herë në ditë.

Zgjero CRM, ERP dhe sisteme të tjera duke i integruar ato në platformën tonë të mesazheve duke përfshirë Facebook Messenger dhe ofroji grupeve të tua të synuara një shërbim të ri me cilësi të lartë.

Konsultohuni me ne

Jeni të interesuar për dokumentacionin e zhvillimit? Shih API

NDËRGJEGJËSIMI PËR MARKËN DHE SHËRBIMI I KLIENTIT

Një bisedë personale me konsumatorin rrit shanset për t’u konvertuar.

Komunikimi i Facebook Messenger ndihmon markat të fitojnë besim më të madh të klientit.

Pavarësisht nëse ato përdoren për qëllime marketingu ose për shërbim ndaj klientit, chatbotet gjithëpërfshirëse dhe intuitive të lajmëtarëve janë emocionuese.

Robotët mbajnë mend të gjitha informacionet e klientit, ato janë në dispozicion 24/7 dhe përgjigjen shpejt, por gjithashtu mund të presin me durim kur klienti nuk ka kohë.

Ndërsa përdorimi i smartphone është rritur, pritshmëritë e kompanive janë rritur. Në jetën e përditshme të vrullshme, mesazhet e biznesit janë veçantërisht tërheqës. Konsumatorët zakonisht marrin reagime të menjëhershme në aplikacionet e mesazheve, por ata gjithashtu mund të reagojnë kur u përshtatet më së miri.

Planifikoni të transferoni strategjinë tuaj të shërbimit në FB Messenger, vendi ku konsumatorët tashmë po kalojnë kohën e tyre.

E gjithë biseda zhvillohet në Messenger, pa radhë ose dritare të hapura në ekran.

Konsumatorët mund të ndërveprojnë me markën dhe produktet tuaja direkt nga Messenger përmes celularëve të tyre.

Jepuni klientëve tuaj një shans për të bashkëvepruar me markën tuaj tamam si një lojë në mediat sociale.

Edhe para se të dilte aplikacioni i parë i mesazheve, ne po shikonim mesazhet e biznesit.

PLATFORMA JONË E MESAZHEVE TË BIZNESIT

Omnichannel

Mesazhi juaj arrin tek marrësi pavarësisht se ku është ai ose ajo.

Siguria

Infrastruktura dhe proçeset tona janë në përputhje me udhëzimet më të larta të sigurisë dhe mbrojtjes së të dhënave.

Vlerësimi në kohë reale

Statusi i secilit mesazh gjurmohet dhe statistikat në kohë reale shfaqen në faqen kryesore.

Ne ju ndihmojmë të qëndroni në kontakt përmes kanaleve të përditshme të grupeve tuaja të synuara

Kontakt